Jäsenyys

Suomen Harmonikkaliiton jäsenenä saat Hanuri-lehden kotiisi neljästi vuodessa. Myös muita jäsenetuja on tarjolla vuoden mittaan. Esim. alennuksia kilpailujen ja konserttien lippuihin sekä Harmonikkaristeilylle osallistuessasi saat jäsenenä 15 euron alennuksen. Jäsenedut

Kirjaudu jäsensivuille

Jäsensivuilta pääset muokkaamaan jäsenrekisterissämme olevia tietoja ja tarkastelemaan jäsenmaksusi maksutietoja. Sivuille kirjaudutaan jäsennumerolla ja salasanalla, jotka ovat näkyvissä jäsenmaksulaskussa ja jäsenkorttikirjeessä.

Jäsennumerosi: Salasanasi:

Liity jäseneksi

HUOM! Ilmoittautumisohjelma varmistaa, ettet ole robotti, joten lähetettyäsi lomakkeen, laita rasti ruutuun "En ole robotti". Tee sen jälkeen ohjeen mukaan. Ohjelma pyytää sinua valitsemaan tietyt kuvat. Huomaa, että kuvia valittuasi tilalle tulee uusia kuvia ja myös ne pitää valita, jos ne täyttävät valintakriteerit. Paina lopuksi vahvista.

Täytä seuraavan lomakkeen tiedot ja lähetä ne sivun alaosan painikkeella.
Harmonikkaliiton jäsenmaksut vuonna 2017 ovat 34 euroa aikuisilta ja alle 18-vuotiailta 20 euroa (vuonna 2000 ja myöhemmin syntyneet).
Jäsenyhdistysten (kerhojen ym.) jäsenmaksu on 100 euroa/vuosi.

Etunimi:

Sukunimi:

Lähiosoite:

Postinumero ja paikkakunta:

Maa (jos muu kuin Suomi):

Puhelinnumero (myös suunta):

Sähköpostiosoite:

Ammatti:

Syntymäaika:

Syntymäpaikka:

Rasti tähän, jos et halua nimeäsi mainittavan Hanuri-lehdessä

Lähetämme paluupostissa jäsenmaksulaskun ja ilmestyneet Hanurilehdet kuluvalta vuodelta.

Lehden ilmestymiskuukaudet ovat maaliskuu, kesäkuu, lokakuu ja joulukuu.