Tapahtumakalenteri

23.-29.9.

Traditune Oy:n järjestämä Harmonikkamatka Italiaan. Lisätiedot täältä

Riihimäki 6.10.
Herajoen Työväentalolla perinteinen siirtolaisaiheinen harmonikka- ja kulttuuritapahtuma lauantaina klo 13 alkaen. Aiheena mm. Vesteri Länsimäki, jonka elämänvaiheista kertoo Marko Tikka. Konsertissa esiintyvät Markon lisäksi Hannu Virta sekä Pasi ja Petri Raukola. Lisätiedot: Heikki Tamminen uksi572009(at)gmail.com

Raisio 7.10.

Ruskon harmonikkakerho esittää konsertin Punaiset lehdet, joka koostuu Pentti Viherluodon iskusävelmistä. Konsertti järjestetään Raision Martinsalissa klo 15.00. Konsertissa esiintyy Ruskon Harmonikkakerho & Elina Ukkonen, Pertti Keihäs, Virpi Metsätähti, Reijo Ahola ja Aulis Kotaviita. Konsertti järjestetään yhteistyössä Pentti Viherluoto -seuran kanssa. Lippuja ennakkoon kerholaisilta.

Nakkila 8.-14.10.
Nakkilan 24. harmonikkaviikko
Lisätiedot www.nakkilanseudunharmonikat.fi

Pöytyä 4.11.

Harmonikkakonsertti Kisariihessä (Yläneentie 14) klo 14. Mukana palkeita venyttelemässä Ruskon Harmonikkakerho § Elina Ukkonen, Lopen Harmonikat, Auranmaan Riihiharmonikat & Juha Simola & Torsti Hellström. Juontajana Seppo Soittila. Yllätysesiintyjä myös! Järj. Riihiharmonikat / Pöytyän Kulttuuritoimi.

Hollola 18.11.
Harmonikkakonsertti Hollolan Salpahallissa (Opintie 3, Hollola) klo 13.
Liput 20 €. Tiedustelut p. 050 327 4559 tai 050 549 1142.

Kouvola 18.11.

Juhlakonsertti: Kuusankosken Harmonikansoittajat ry 60 vuotta. Kuusankoskitalo klo 15 (Kymenlaaksonkatu 1, Kuusankoski, Kouvola). Esiintyjinä harmonikkamestari Jani Helenius, moderni harmonikkaryhmä YH-10, Musetteharmonikat: Ranskalaisittain. Laulusolisteina Marika Hölttä Ja Kalevi Kesäniemi. Konsertin juontaa Marika Hölttä ja johtaa Jani Helenius. Lisätiedot www.khsty.net

Liput 15 €. Ennakkoon Harmonikkaliiton lippukaupasta

Ikaalinen 24.11.

Liittovaltuuston syyskokous, Kyrösselänkatu 3, (Hanuritalo) klo 12. (Paikka ja aika vahvistetaan myöhemmin).

Nivala 24.11.
Palje+ -yhteissoittokatselmus Nivalan Saalastinsalissa. Järjestäjä Jokilaaksojen Musiikkiopisto.

Itämeri 26.-27.1.2019

Harmonikkaliiton järjestämä perinteinen Harmonikkaristeily Turusta Tukholmaan Baltic Princess -laivalla. Varaa paikkasi netistä www.harmonikkaristeily.fi tai liiton toimistosta p. 03 4400222

Turku 10.3.

Turku Accordeon 2019 harmonikkakilpailut Ruusukorttelissa (Puistokatu 11) klo 11.

Äänekoski 30.3.
Keski-Suomen lasten ja nuorten Harmonikkakatselmus klo 10. Lisätietoja p. 0400 115 248 tai www.akmo.fi

Tapahtumia ulkomailla

Ulkomaisista festivaaleista, kilpailuista ja niiden osallistumisehdoista saa parhaiten lisätietoja Suomen Harmonikkainstituutista, sähköposti hanuritalo@harmonikkainstituutti.net tai puh. 03 4400221.

Tapahtumakalenteriin kootaan tietoja harmonikka-aiheisesta tapahtumista Suomessa ja ulkomailla. Tiedot Suomen Harmonikkaliiton toimistoon sähköpostitse toimisto(at)harmonikkaliitto.net