Aikamme harmonikka – opettajana Andreas Borregaard

05.07.2022 - 11.07.2022

Viitasaari

Viitasaaren kesäakatemia järjestää 5-11.7.2022 Aikamme harmonikka – kurssin, jossa opettajana toimii tanskalainen harmonikkataiteilija Andreas Borregaard. Monipuolista uraa solistina ja kamarimuusikkona luonut Andreas Borregaard haluaa tuoda esille harmonikan ilmaisun rikkautta laajemmalle yleisölle.

Viitasaaren kesäakatemian harmonikkakurssi on tarkoitettu harmonikansoiton ammattiopiskelijoille ja nuorille jo valmistuneille ammattilaisille. Kurssille hakijoiden tulee lähettää ilmoittautumislomakkeen mukana lyhyt motivaatiokirje, näytteitä omasta soitosta, sekä lista teoksista, joita aikoo kurssilla työstää. Harjoittavien teosten tulee olla sävelletty 1940-luvun jälkeen, ja ohjelmistoksi voi ehdottaa myös 2-3 harmonikalle sävellettyjä teoksia. Harjoitettavat teokset esitetään kurssin päättävässä loppukonsertissa.

Kurssille osallistujien ikäraja on 32 vuotta (synt. 1.7.1990 jälkeen). Kurssin opetuskieli on englanti.

Hakemukset on lähetettävä viimeistään 14.4.2022

Kerro tapahtumasta muillekin