Harmonikkaristeily siirtyy toukokuulle

4.1.2022

Koska koronatilanne on huonontunut jyrkästi koko Suomessa, siirretään tammikuun lopun Harmonikkaristeily toukokuulle. Harmonikkaliitto ja Tallink tekivät yhdessä päätöksen risteilyn siirtämisestä. Uusi ajankohta on äitienpäiväviikonloppu 7.-8.5.2022. Risteilyä ei haluta kokonaan peruuttaa, mutta juuri nyt epidemian tilanne on vaikea ja sen vuoksi ajankohdan siirto on välttämätöntä. Kokoontumis- ym. rajoitusten päättymisestä ja koronapassin voimassaolosta lähiviikkoina ei voida olla varmoja.
Harmonikkaliitto ottaa kaikkiin varauksen tehneisiin asiakkaisiin yhteyttä ja sopii varauksien siirrosta toukokuulle. Mikäli asiakas haluaa perua risteilyvarauksen, palautetaan risteilymaksu täysimääräisenä. Liitto toivoo osallistujilta kärsivällisyyttä siirrosta johtuvissa järjestelyissä.
Pahoittelemme muutoksesta aiheutuvaa vaivaa ja toivotamme kaikki tervetulleiksi Harmonikkaristeilylle toukokuun keväiseen tunnelmaan.

Kerro uutisesta muillekin

Tule mukaan toimintaan!