Yhtye- ja orkesteri SM-kisat Ikaalisissa 27.4.2024

2.6.2023

Harmonikkayhtyeiden ja -orkestereiden Suomen mestaruuskilpailut järjestetään seuraavan kerran lauantaina 27.4.2024 Ikaalisten kylpylässä.  Tapahtuma alkaa jo perjantaina 26.4., ohjelmassa tuolloin mm. tervetulotilaisuus sekä iltatanssit ravintola Kyröksessä. Kilpailuviikonlopun aikataulu tarkentuu syksyyn mennessä. Ikaalisten kylpylästä saamme Harmonikkaliiton järjestämälle kilpailuviikonlopulle (pe-la) yöpymistarjouksen ja tavoitteena on, että kisaviikonlopusta muodostuisi mukava yhteinen harmonikkatapahtuma.

Kilpailun sääntöjä on päivitetty mm. siten, että uutena sarjana on Kamarimusiikkisarja, jonka kokoonpanossa voi olla 2–7 soittajaa, joista vähintään yhden on oltava harmonikka. Sarjajako ja ohjelmiston valinnanvapaus antavat tilaa monenlaisille ryhmille. Mukaan ovat tervetulleita niin nuorten musiikkiopistolaisten yhtyeet kuin varttuneiden harmonikkakerholaisten porukat.

Kilpailun säännöt löytyvät täältä.

Harmonikkayhtyeiden ja -orkestereiden SM-kilpailut

Aika: Lauantai 27.4.2024
Paikka: Ikaalinen Spa & Resort, osoite Huvilatie 2, 39500 IKAALINEN.
Ilmoittautuminen: Suomen Harmonikkaliittoon ke 27.3.2024 mennessä sähköpostitse toimisto@harmonikkaliitto.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä tarvitaan seuraavat tiedot:

• Sarja
  • Yhtyeen / orkesterin / ryhmän nimi
  • Yhteyshenkilö ja yhteystiedot (nimi, osoite, puhelinnumero, sähköposti)
  • Tarkka kokoonpano (montako soittajaa, montako harmonikkaa, mitä muita soittimia)
  • Soittajien nimet ja nuorten sarjoissa myös ikä (syntymävuosi)
  • Ohjelmisto (kappaleiden nimet, säveltäjät, sovittajat ja kesto)

Suomen Harmonikkaliitto ry
Kyrösselänkatu 3